Míra nezaměstnanosti v České republice v dlouhodobém horizontu klesá. Jsou to zhruba dvě a půl procenta. To znamená, že dle údajů statistického úřadu Eurostat je nejnižší v rámci EU. Díky tomu zaměstnavatelé těžko shání nové pracovníky do svých firem. Doba se posouvá rychle, proto by se komunikace s generací Z a s mileniály měla lišit. Mladým uchazečům se totiž pracovní inzeráty zdají nudné.
Prázdné fráze vynechte
Mladší generace spolu typicky denně komunikuje skrz sociální sítě. Z toho důvodu se dá předpokládat, že nepůjde zaujmout strohým inzerátem, který obsahuje tradiční fráze. Jakým způsobem tedy tuto specifickou skupinu uchazečů o práci efektivně oslovit? Nejefektivnější formou prezentace společnosti je tzv. kariérní video. Taková videa by se však měla držet určitých pravidel. Například bude lepší zdůraznit progresivní pracovní kolektiv místo dlouholeté tradice. Hlavně si ve videu nesnažte na nic hrát a naopak ukažte svou autenticitu.
Firemní video by mělo uchazeče zaujmout
I kdyby vaše video bylo perfektní, tak vždy hraje roli, kam ho umístíte. Když ho zveřejníte pouze na svých webových stránkách, ztratíte cenný potenciál. Nejlepší je, když se video intenzivně šíří všemi možnými cestami. Umístěte tedy své video na co nejvíce sociálních sítí, abyste získali co největší dosah. Pro mladé uchazeče o práci je ve videu důležité zmínit, na jakém projektu se budou podílet. Také je zajímá jejich budoucí nadřízený a kolegové. Často se zaměstnavatelé ve videu pokouší zobrazit firemní kulturu, což ale není nejlepší nápad. Firemní kulturu totiž zaměstnanec pozná až osobně.
https://bmag.cz/hlinikove-pergoly-patri-k-nejtrvanlivejsim-druhum-zastreseni-terasy/
https://bydleninovinky.cz/jak-zrekonstruovat-zdeny-komin-pokud-je-jeho-rekonstrukce-mozna/
https://superdum.cz/tajne-pribehy-kvetin/